Re : Onderste depressie duikt MZ in?

Bericht van: Wietse (Groningen) , 08-01-2009 23:19 

Ben benieuwd 🙂

Dan maar een GFS18Z draadje   ( 1031)
Otto (Gieten) -- 08-01-2009 22:54
Gfs plakt de maandag er nog aan vast   ( 1095)
Albert (Delfzijl) -- 08-01-2009 23:16
Re : Onderste depressie duikt MZ in?   ( 835)
Wietse (Groningen) -- 08-01-2009 23:19
Re : Onderste depressie duikt MZ in?   ( 781)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 08-01-2009 23:22
Re : Onderste depressie duikt MZ in?   ( 672)
Willem (Meppel) -- 08-01-2009 23:28
Ja maar   ( 1052)
Albert (Delfzijl) -- 08-01-2009 23:29
Bizarre kaarten vanaf 288 uur...   ( 828)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 08-01-2009 23:38
Vluchten voor de regen gaat lastig worden 😀   ( 830)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 08-01-2009 23:41
haha, wat een kaart idd   ( 709)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2009 23:46
Nee dus, toch niet..   ( 967)
Albert (Delfzijl) -- 08-01-2009 23:32
Re : Ja maar   ( 862)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 09-01-2009 00:08
Re : Ja maar   ( 737)
Ernest (Maassluis) -- 08-01-2009 23:59
Re : Ja maar   ( 689)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 08-01-2009 23:33
Re : Ja maar   ( 613)
Albert (Delfzijl) -- 08-01-2009 23:37
Re : Gfs plakt de maandag er nog aan vast   ( 728)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 08-01-2009 23:17
Re : Gfs plakt de maandag er nog aan vast   ( 698)
Ton (Papendrecht) -- 08-01-2009 23:21
  Het blijft een kleintje vrees ik 😉  
Albert (Delfzijl) -- 08-01-2009 23:19
Re : Gfs plakt de maandag er nog aan vast   ( 675)
Willem (Meppel) -- 08-01-2009 23:25
12 januari 2009   ( 1016)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2009 23:07
13 januari temperatuur duidelijk boven nul   ( 1015)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2009 23:11
14 januari duidelijk dooi   ( 949)
sebastiaan (bussum) -- 08-01-2009 23:19
Re : I.d.d. opvallende gelijkenis. Trouwens het toetje was   ( 703)
Roel(Steenwijk) -- 09-01-2009 00:07