Re : Bijna !!!!, 🙂

Bericht van: Roelf-Jan (Lemmer) , 09-01-2009 07:01 

Inderdaad, bijna.... en dan zijn mijn ouders weer op Terschelling. Wij willen ook zo graag, misschien volgend jaar. Heb je de koffie al klaar voor ze, Sytse?

Bijna !!!!, 🙂   ( 1167)
Sytse(Terschelling) -- 09-01-2009 00:21
Re : Bijna 🙂   ( 598)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-01-2009 00:26
Re : Bijna 🙂   ( 542)
Sytse(Terschelling) -- 09-01-2009 00:30
Re : Bijna 🙂   ( 584)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-01-2009 00:46
Re : Bijna !!!!, 🙂   ( 419)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 09-01-2009 07:01
Re : Bijna !!!!, 🙂   ( 366)
Sytse(Terschelling) -- 09-01-2009 09:12
  Re : Paars terug op kaart: Arcen -12.1  
RemcoF (Amstelveen) -- 09-01-2009 01:12