Lijkt een stuk beter dan de 12Z

Bericht van: Albert (Delfzijl) , 09-01-2009 23:11 



GFS 18 Z begonnen!   ( 1080)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 09-01-2009 22:28
Op +6 zeer slecht   ( 934)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 09-01-2009 22:34
Depressie lijkt Zuid te gaan en hogedruk opbouw hoge noorden   ( 790)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-01-2009 23:10
tja frank, de perfecte voorspelling   ( 915)
sebastiaan (bussum) -- 09-01-2009 22:31
Re : GFS 18 Z begonnen!   ( 857)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-01-2009 22:32
daar ben ik ook benieuwd naar   ( 804)
sebastiaan (bussum) -- 09-01-2009 22:36
Re : daar ben ik ook benieuwd naar   ( 728)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-01-2009 22:51
  De strijd is weer begonnen...  
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-01-2009 23:27
  Lijkt een stuk beter dan de 12Z  
Albert (Delfzijl) -- 09-01-2009 23:11
Langzaam maar zeker gaat ie Zuid! Hebben we al meer gezien..   ( 835)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-01-2009 23:14
  Ook de jet duikt weer heel diep.  
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-01-2009 23:16
Weet deze winter nu echt van geen ophouden?   ( 772)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 09-01-2009 23:30
Re : Lijkt een stuk beter dan de 12Z   ( 778)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-01-2009 23:17
verschil 16 januari 12-18 uur run   ( 959)
sebastiaan (bussum) -- 09-01-2009 23:26
Re : verschil 16 januari 12-18 uur run   ( 652)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 09-01-2009 23:36
ja klopt   ( 615)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 00:21
Moeilijk om deze run te peilen.   ( 573)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 10-01-2009 00:34
Re : verschil 16 januari 12-18 uur run   ( 724)
Willem (Meppel) -- 09-01-2009 23:28
Re : Lijkt een stuk beter dan de 12Z   ( 740)
Albert (Delfzijl) -- 09-01-2009 23:21
Re : Lijkt een stuk beter dan de 12Z   ( 644)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-01-2009 23:26