we need hectopascallekes extra!

Bericht van: Stijn (Brussel) , 10-01-2009 10:46 

das de enige manier waarop de zaak nog te redden lijkt (voor zover ik er verstand van heb 🙂 )

GFS -06   ( 942)
Ton (Papendrecht) -- 10-01-2009 10:31
Re : EPS-pluim afwachten   ( 780)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 10-01-2009 10:31
Re : EPS-pluim afwachten   ( 752)
Robin (Spijkenisse) -- 10-01-2009 11:11
we need hectopascallekes extra!   ( 733)
Stijn (Brussel) -- 10-01-2009 10:46
interessante ontwikkelingen!   ( 821)
Martin (Arnhem) -- 10-01-2009 11:11
16 januari, gele muur?   ( 886)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 11:31
Re : 16 januari, gele muur?   ( 797)
Ton (Papendrecht) -- 10-01-2009 11:33
geel muurtje dus   ( 643)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 11:37
Re : geel muurtje dus   ( 595)
Ton (Papendrecht) -- 10-01-2009 11:42