Mooie kaarten Ben 🙂

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 10-01-2009 22:31 

Het kan dus wel vriezen in het noorden!
De Visbak geeft en de Visbak neemt

Enkele koude nachten   ( 1497)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-01-2009 22:26
Mooi overzicht   ( 721)
Peter (Haarlem) -- 10-01-2009 22:39
Re : Enkele koude nachten   ( 741)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 10-01-2009 22:42
Wat een leuk initiatief Ben!   ( 742)
Jim (Voorburg) -- 10-01-2009 22:42
Inderdaad!   ( 811)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 11-01-2009 01:36
Heel leuk   ( 669)
John (dubbeldam) -- 10-01-2009 22:49
Enkele warme dagen   ( 1145)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-01-2009 22:30
Mooie kaarten Ben 🙂   ( 819)
Jan Gerke (Damwoude) -- 10-01-2009 22:31
Ergens in februari 1956...   ( 835)
Seppie (Buren GLD.) -- 10-01-2009 22:46
Re : Enkele koude nachten   ( 698)
Sytse(Terschelling) -- 10-01-2009 23:03
Mooi, kan ik ook met nlweer.com stoppen. 😉   ( 873)
Alwin (Zeist-West) -- 10-01-2009 22:52
nee, niet doen hoor   ( 771)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 23:21
Inderdaad niet doen   ( 760)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 11-01-2009 01:32
Re : overzicht laagste minima + hoogste maxima   ( 1067)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-01-2009 22:51
Foei 🙂   ( 905)
Rob Sluijter (De Bilt) -- 10-01-2009 22:58
Re : Foei 🙂   ( 846)
Alwin (Zeist-West) -- 10-01-2009 23:03
Re : inderdaad   ( 762)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-01-2009 23:04
Re : inderdaad   ( 683)
Peter (Haarlem) -- 10-01-2009 23:21
Re : overzicht laagste minima + hoogste maxima   ( 714)
Jan Willem (Gouda) ( -2m) -- 10-01-2009 23:42
Re : termijnstations   ( 700)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-01-2009 23:54
Re : termijnstations   ( 671)
Jan Willem (Gouda) ( -2m) -- 11-01-2009 00:17
Dank!   ( 664)
Peter (Haarlem) -- 10-01-2009 22:54