Dit station komt me heel bekend voor 😉

Bericht van: Jaap (Gouda) , 10-01-2009 23:20 

Vlak in de buurt hebben wij ons vakantiehuisje 😉

Groeten Jaap

Good old Ell   ( 1570)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 10-01-2009 23:03
Good old Hoorn   ( 1294)
Sytse(Terschelling) -- 10-01-2009 23:12
Dit station komt me heel bekend voor 😉   ( 837)
Jaap (Gouda) -- 10-01-2009 23:20
Re : Dit station komt me heel bekend voor 😉   ( 778)
Sytse(Terschelling) -- 10-01-2009 23:28
Re : Dit station komt me heel bekend voor 😉   ( 697)
Jaap (Gouda) -- 10-01-2009 23:34
Logisch dat jullie hoog zitten   ( 857)
Anthony (Rotterdam) -- 10-01-2009 23:17
Re : Leuke info over Ell (voorheen Oost-Maarland)   ( 1447)
RemcoF (Amstelveen) -- 10-01-2009 23:11
Re : Leuke info over Ell (voorheen Oost-Maarland) Gebazel...   ( 686)
Dick (Eijsden) -- 11-01-2009 00:49
  22.40 bijna -15  
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 23:07