Martijn (Vlaardingen)

Bericht van: Ton (Papendrecht) , 10-01-2009 23:38 

Er is ergens onderweg een dame geofferd om winnend spel te krijgen, maar't komt er nog niet helemaal uit.😀

18 uur run gfs begonnen   ( 1164)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 22:51
Re : 18 uur run gfs begonnen   ( 1009)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 10-01-2009 23:05
Maar kou blijft gevangen   ( 841)
Anthony (Rotterdam) -- 10-01-2009 23:08
15 januari temp. kaart. Dauwtemp onder nul, temp 0-3   ( 1072)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 23:15
16 januari ochtend temp. vrijwel overal vorst   ( 922)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 23:17
Op korte termijn beter   ( 800)
Anthony (Rotterdam) -- 10-01-2009 23:25
mee eens   ( 735)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 23:31
Re : mee eens   ( 741)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 10-01-2009 23:32
Martijn (Vlaardingen)   ( 653)
Ton (Papendrecht) -- 10-01-2009 23:38
Re : Martijn (Vlaardingen)   ( 618)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 10-01-2009 23:40
Re : Martijn (Vlaardingen)   ( 644)
Ton (Papendrecht) -- 10-01-2009 23:45
Re : Martijn (Vlaardingen)   ( 560)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 11-01-2009 00:13
ja, dat is een baby scandi laag   ( 849)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 23:08
Die dikke dooi is nergens te zien   ( 798)
Kimme (Bever) -- 10-01-2009 23:19
  Woensdag al weer kouder.  
Seppie (Buren GLD.) -- 10-01-2009 23:01
idd, koufront lost op & stagneert   ( 955)
sebastiaan (bussum) -- 10-01-2009 23:04
  😀  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 10-01-2009 23:01
  Donderdagmorgen Steph......  
Seppie (Buren GLD.) -- 10-01-2009 23:07