Re : Heb je zelf ook geschaatst?

Bericht van: Rob (Maarssenbroek) , 11-01-2009 15:53 

Nee, kan het niet.

Wat foto's van vandaag   ( 919)
Rob (Maarssenbroek) -- 11-01-2009 15:13
Re : Heb je zelf ook geschaatst?   ( 517)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 11-01-2009 15:42
Re : Heb je zelf ook geschaatst?   ( 489)
Rob (Maarssenbroek) -- 11-01-2009 15:53