Re : Foto's van onze prachtige ijsvlakte! *PICS*

Bericht van: koentje75 (Assebroek-Brugge) , 11-01-2009 19:59 

prachtig!

Foto's van onze prachtige ijsvlakte! *PICS*   ( 805)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 11-01-2009 19:26
Re : Foto's van onze prachtige ijsvlakte!   ( 555)
Bart Heusden aan de maas -- 11-01-2009 19:31
Re : Elfstedenkoorts *PICS*   ( 847)
VdeV(Heerenveen) -- 11-01-2009 19:57
Re : Elfstedenkoorts *PICS*   ( 720)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 11-01-2009 20:00
Re : Foto's van onze prachtige ijsvlakte! *PICS*   ( 592)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 11-01-2009 19:59