Re : Fotoverslag Rottemeren 11-01-09.. (molentocht)

Bericht van: Jeroen K (zoetermeer) , 11-01-2009 20:16 

Nee dat ben ik haha.. 😉
Het ijs lag er prima bij vond ik af en toe een diepe scheur maar voor de rest een biljart laken..

Fotoverslag Rottemeren 11-01-09.. (molentocht)   ( 992)
Jeroen K (zoetermeer) -- 11-01-2009 20:00
Re : Fotoverslag Rottemeren 11-01-09.. (molentocht)   ( 618)
Niek (Enschede) -- 11-01-2009 20:13
Re : Fotoverslag Rottemeren 11-01-09.. (molentocht)   ( 588)
Jeroen K (zoetermeer) -- 11-01-2009 20:16
Dit is Arjan.. 😉😉   ( 880)
Jeroen K (zoetermeer) -- 11-01-2009 20:20
Re : Dit is Arjan.. 😉😉   ( 603)
Niek (Enschede) -- 11-01-2009 20:54