Re : Weerbericht: een heerlijk schaatsweekend!

Bericht van: Jeroen(Hoorn) , 11-01-2009 20:25 

Mooi 🙂

Hoop dat de dooi meevalt en er volgend weekend nog een beetje te schaatsen is.

Weerbericht: een heerlijk schaatsweekend!   ( 938)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 11-01-2009 20:14
Re : Weerbericht: een heerlijk schaatsweekend!   ( 544)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 11-01-2009 20:25
Onder de eerste foto een fout?   ( 569)
Jim (Voorburg) -- 11-01-2009 20:32
Dank Jim!   ( 568)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 11-01-2009 20:47
Mooi !!   ( 809)
john heydanus -- 11-01-2009 20:57
Re : Mooi !!   ( 522)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 11-01-2009 21:20