Aha, dat is nog hoger dan ik dacht...

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 11-01-2009 20:34 

Mooi gebied daar! 🙂
http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

Sfeerbeelden uit de Vlaamse Ardennen   ( 1125)
Juri (Nukerke) ( 87m) -- 11-01-2009 19:39
Re : Sfeerbeelden uit de Vlaamse Ardennen   ( 668)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 11-01-2009 19:51
Re : Sfeerbeelden uit de Vlaamse Ardennen   ( 648)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 11-01-2009 20:40
Re : Sfeerbeelden uit de Vlaamse Ardennen   ( 625)
Geert (Etikhove) -- 11-01-2009 20:04
Aha, dat is nog hoger dan ik dacht...   ( 564)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 11-01-2009 20:34
nog een foto uit de Vlaamse Ardennen   ( 639)
Geert (Etikhove) -- 11-01-2009 19:57