Re : Nah...

Bericht van: Bart Heusden aan de maas , 11-01-2009 21:32 

aha ligt het aan de usb kabel?
Leg me dat eens even uit als je wilt alvast bedankt!
Bart

Nieuw hier + enkele vraagjes   ( 807)
koendeclercq -- 11-01-2009 21:16
  Welkom Koen!  
Erik (Veendam) -- 11-01-2009 23:24
Welkom!   ( 544)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 11-01-2009 21:37
Re : Nieuw hier + enkele vraagjes   ( 617)
Bart Heusden aan de maas -- 11-01-2009 21:22
Nah...   ( 597)
Erwin (Venlo) -- 11-01-2009 21:26
Re : Nah...   ( 534)
Bart Heusden aan de maas -- 11-01-2009 21:32
Re : Nah...   ( 551)
Erwin (Venlo) -- 11-01-2009 21:41
Re : Nah...   ( 511)
Bart Heusden aan de maas -- 11-01-2009 21:49
Re : Nah...   ( 506)
Erwin (Venlo) -- 11-01-2009 21:55
Re : Nah...   ( 492)
Bart Heusden aan de maas -- 11-01-2009 22:16
Re : Nah...   ( 535)
Erwin (Venlo) -- 11-01-2009 22:31
Re : Nah...   ( 779)
Bart Heusden aan de maas -- 11-01-2009 23:03
Re : Nah...   ( 511)
Erwin (Venlo) -- 12-01-2009 10:52
Re : Nieuw hier + enkele vraagjes   ( 542)
Jan Willem (Gouda) ( -2m) -- 11-01-2009 22:31