Re : Gebiedje trekt naar het oosten + update

Bericht van: Roland uit Elewijt , 27-02-2004 11:33 

gedaan met sneeuwen voor vandaag, eerste dooi zet zich al in.

  radar van 10u30  
Roland uit Elewijt -- 27-02-2004 11:10
11u (Limburg-Antwerpen-Leuven-Luik)   ( 701)
Ruben (Grote Brogel) Heerlen -- 27-02-2004 11:15
Hier helemaal opgeklaard!   ( 689)
Laurent (Heverlee) -- 27-02-2004 11:23
Re : Hier helemaal opgeklaard!   ( 615)
Wimpie, Roosdaal -- 27-02-2004 11:33
Re : Hier helemaal opgeklaard!   ( 656)
Wimpie, Roosdaal -- 27-02-2004 11:33
  Komt dat gebiedje ook nog tot Leuven Ruben???  
Kimme (Bever) -- 27-02-2004 11:17
Gebiedje trekt naar het oosten + update   ( 693)
SkyStef (Kampenhout) -- 27-02-2004 11:23
Re : Gebiedje trekt naar het oosten + update   ( 626)
Wimpie, Roosdaal -- 27-02-2004 11:30
Re   ( 628)
SkyStef (Kampenhout) -- 27-02-2004 11:38
Re : Re   ( 615)
Wimpie, Roosdaal -- 27-02-2004 11:41
Re : Gebiedje trekt naar het oosten + update   ( 615)
Roland uit Elewijt -- 27-02-2004 11:33
  Nee, sorry Bekijk loop:  
Ruben (Grote Brogel) Heerlen -- 27-02-2004 11:22