Prachtige bak, Jan 🙂

Bericht van: Diederik (Ekeren, Antwerpen) , 27-02-2004 11:58 


Hmm   ( 1084)
Jan (Brasschaat) -- 27-02-2004 11:23
Dat wordt vegen! 😉   ( 610)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 27-02-2004 11:50
Re : Hmm   ( 679)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-02-2004 11:31
Re : Hmm   ( 637)
Jan (Brasschaat) -- 27-02-2004 11:50
  Prachtige bak, Jan 🙂  
Diederik (Ekeren, Antwerpen) -- 27-02-2004 11:58
  Dank u, ben der heel tevreden van.  
Jan (Brasschaat) -- 27-02-2004 11:59
Re : Hmm   ( 594)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-02-2004 11:54
Hier worden de hoofdwegen langzaam aan "berijdbaar"   ( 625)
Diederik (Ekeren, Antwerpen) -- 27-02-2004 11:50
Re : Hier worden de hoofdwegen langzaam aan "berijdbaar"   ( 610)
Jan (Brasschaat) -- 27-02-2004 11:52