wie is dit?

Bericht van: Jeroen , 27-02-2004 18:29 

de kerstman in zomertenue??

JN

En nu OP naar de lente   ( 689)
Jeroen -- 27-02-2004 18:27
Niks daarvan !!!   ( 622)
Ad (Eersel NB) -- 27-02-2004 18:31
Waar (wanneer) hebben we dat nog gelezen 😉   ( 619)
Ruben (Neeroeteren) -- 27-02-2004 18:32
  Re : En nu OP naar de lente  
Roland uit Elewijt -- 27-02-2004 18:28
wie is dit?   ( 640)
Jeroen -- 27-02-2004 18:29
Re : wie is dit?   ( 634)
Roland uit Elewijt -- 27-02-2004 18:30