Re : Zoiets?

Bericht van: Erik (Veenendaal) , 11-04-2009 00:59 

Screenshot uit een filmpje (vandaar slechte kwaliteit). Weet niet of dit datgene is wat wordt bedoeld, als het niet zo is: wat zijn die sterretjes / vonkjes dan, rondom de schicht?

Bericht laatst bijgewerkt: 11-04-2009 00:59
The heavens declare the glory of God.

de eerste bliksem foto's 2009   ( 2573)
Jean Paul (Gennep) -- 10-04-2009 23:49
  Bolbliksem toch?  
Tim (Bergen op Zoom) -- 10-04-2009 23:51
Re : Bolbliksem toch?   ( 1034)
Jean Paul (Gennep) -- 10-04-2009 23:53
Zeldzame parelsnoerbliksem zal het wel niet zijn??   ( 1067)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 10-04-2009 23:54
Re : Zeldzame parelsnoerbliksem zal het wel niet zijn??   ( 878)
Jean Paul (Gennep) -- 10-04-2009 23:55
  Re : ja klopt, heb er ook een gezien vanavond.  
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 10-04-2009 23:59
Re : Zeldzame parelsnoerbliksem zal het wel niet zijn??   ( 1645)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 11-04-2009 00:01
Re : Zeldzame parelsnoerbliksem zal het wel niet zijn??   ( 1213)
mavlo77 (Fijnaart) -- 11-04-2009 00:03
Re : Zeldzame parelsnoerbliksem zal het wel niet zijn??   ( 1033)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-04-2009 00:00
  Parelsnoer of bead lightning ja, is niet zo zeldzaam hoor  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 10-04-2009 23:55
Ah wist ik niet internet zegt van wel 😉   ( 880)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 10-04-2009 23:58
Re : OP foto is erg moeilijk ja   ( 889)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-04-2009 00:04
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 872)
mavlo77 (Fijnaart) -- 10-04-2009 23:51
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 894)
Jean Paul (Gennep) -- 10-04-2009 23:54
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 746)
mavlo77 (Fijnaart) -- 11-04-2009 00:01
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 1044)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 10-04-2009 23:55
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 801)
Jean Paul (Gennep) -- 11-04-2009 00:04
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 1070)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-04-2009 00:07
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 773)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 11-04-2009 00:14
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 1008)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-04-2009 00:22
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 821)
Bernard (Bennekom) ( 20m) -- 11-04-2009 09:35
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 846)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-04-2009 10:55
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 770)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 11-04-2009 00:16
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 831)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-04-2009 00:19
Re : Zoiets?   ( 1492)
Erik (Veenendaal) -- 11-04-2009 00:59
Bizarre foto's!   ( 958)
slcschaser -- 10-04-2009 23:58
Re : Bizarre foto's!   ( 864)
Jean Paul (Gennep) -- 11-04-2009 00:03
De maan..   ( 785)
slcschaser -- 11-04-2009 00:08
Re : de eerste bliksem foto's 2009   ( 732)
Dirk (Utrecht) -- 11-04-2009 09:09