Zo, die mag ingelijst worden.

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 25-05-2009 09:17 

Blijft natuurlijk afwachten waar het precies terechtkomt.
Wanneer gaat hij onder?!

Estofex: level 2 voor gehele Benelux.   ( 1562)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 25-05-2009 01:03
Re : Best link naar /of berichtgeving erbij   ( 1260)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 25-05-2009 01:07
  Tja, zo klinkt het wel weer erg positief  
Yorick (Hilversum) -- 25-05-2009 01:10
De tekst:   ( 1359)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 25-05-2009 01:10
Zo, die mag ingelijst worden.   ( 566)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-05-2009 09:17
Juist morgen vrij genomen   ( 976)
Kevin (De Heen) -- 25-05-2009 01:28
Woww!   ( 1042)
Wietse (Groningen) -- 25-05-2009 01:06