Zéér geslaagde foto!...

Bericht van: koentje75 (Assebroek-Brugge) , 25-05-2009 21:46 

...in Brugge minder spectaculair geweest (mijn foto's onder 'Teleurstelling bui te Brugge, het 'draadje' van Mathijs).

Groeten, Koen (en hopelijk nog veel mooie foto's op komst).
Bericht laatst bijgewerkt: 25-05-2009 21:46

Panorama van de shelf zonet   ( 1775)
Lode (Aalter) -- 25-05-2009 21:35
Prachtig   ( 682)
Remco (Terneuzen) -- 25-05-2009 21:36
Mijn foto's volgen later (in een verslagje ofzo)   ( 662)
Michael (Waarschoot) -- 25-05-2009 21:37
Mooi hoor   ( 587)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 25-05-2009 21:42
Prachtig! Hier was het toch niet zo denk ik!   ( 670)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 25-05-2009 21:37
Wauw!   ( 725)
Erik (Veenendaal) -- 25-05-2009 21:35
Begin is zichtbaar vanuit Zoetermeer nu.   ( 998)
Justin (Zoetermeer) -- 25-05-2009 21:36
Zéér geslaagde foto!...   ( 754)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 25-05-2009 21:46
  Nice 🙂  
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 25-05-2009 21:58