Enkele hagelfoto's...

Bericht van: luk@sinaai , 26-05-2009 07:20 

Vanmorgen al even uitgerukt om de schade hier in Sinaai te bekijken.
Alle buitenslapende auto's beschadigd door hagelstenen van 5 à 6 cm dikte :diepe blutsen heeft iedereen , ook heel wat autoruiten ingeslagen.
Dakpannen kapotgeslagen door hagel.
Dakvensters én gewone vensters ingeslagen.
Windschade valt nogal mee.












3D-wolken en 3D-bliksemfotografie

Enkele hagelfoto's...   ( 3012)
luk@sinaai -- 26-05-2009 07:20
Re : oei oei, dat is de schaduwkant van al dat mooie   ( 1041)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 26-05-2009 08:06
Uit weesp meldt iemand ook veel schade   ( 796)
Alfred (Groningen) -- 26-05-2009 08:26
Re : Enkele hagelfoto's...   ( 773)
Marco-Woerden -- 26-05-2009 08:01
  ongelooflijk 🙁  
Theo (Buren Ameland) -- 26-05-2009 07:27
Re : Enkele hagelfoto's...   ( 909)
antoine(Haasdonk) -- 26-05-2009 07:32
Amai, niet minnetjes   ( 834)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 26-05-2009 07:46
Re : Enkele hagelfoto's...   ( 1422)
karim (Ellezelles) -- 26-05-2009 07:27
Re : Enkele hagelfoto's...   ( 967)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 26-05-2009 07:57
Hier ongeveer 4cm...   ( 925)
Lars (Antwerpen) -- 26-05-2009 08:01
  Woensdrecht hagel van 5 cm....  
Alfred (Groningen) -- 26-05-2009 08:34
Woooowww!!   ( 1268)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 26-05-2009 07:26
Re : Woooowww!!   ( 1051)
jacco hardenberg -- 26-05-2009 07:38
amai, hier geen hagel wel 2 grote bomen gesneuveld   ( 946)
Stephane (Beerse, Antwerpse Kempen) ( 27m) -- 26-05-2009 09:01
wow, da's niet fijn!   ( 969)
mavlo77 (Fijnaart) -- 26-05-2009 07:31
  Crisis! Gelukkig niet gehad hier!  
Robin (Barendrecht) -- 26-05-2009 08:03
  Dat is de mindere kant, ongelooflijk zeg  
Martijn (Zwartewaal) -- 26-05-2009 11:20
Oei,...   ( 888)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 26-05-2009 08:24
Re : Enkele hagelfoto's...   ( 746)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 26-05-2009 08:42