Re : Is het totaal aantal bliksems al geteld?

Bericht van: Maarten (Breda) , 26-05-2009 10:34 

Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook zo'n nacht was met uiteindelijk iets van 50000 bliksemschichten. Waar staat de teller nu inmiddels op?

Hier vanacht tussen half 4 en 4 zo intens. Als een stroboscoop
En om af te sluiten om kwart over 4 nog even een knalletje binnen 300 meter 🙂

Ongekende bliksem frequentie.   ( 1317)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 26-05-2009 10:29
Re : Is het totaal aantal bliksems al geteld?   ( 786)
Maarten (Breda) -- 26-05-2009 10:34
Re : Is het totaal aantal bliksems al geteld?   ( 589)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 26-05-2009 11:13
Was die knal vlak bij jou ?   ( 612)
FransOmatic (Breda) -- 26-05-2009 10:42
Re : Binnen 1 seconde vanuit Laurenspark   ( 549)
Maarten (Breda) -- 26-05-2009 10:53
2 seconden vanuit Princenhage   ( 571)
FransOmatic (Breda) -- 26-05-2009 11:26
Re : Kerktoren Ginneken??   ( 442)
Maarten (Breda) -- 26-05-2009 14:52
Re : Ongekende bliksem frequentie.   ( 705)
Filip (Bonheiden) -- 26-05-2009 10:33
Re : Ongekende bliksem frequentie.   ( 597)
Gunther - Bonheiden -- 26-05-2009 10:39
Re : Ongekende bliksem frequentie.   ( 492)
Filip (Bonheiden) -- 26-05-2009 11:13
Idem hier Edward. Ook hagel gehad? Lichte hagelschade hier   ( 1013)
Robin (Barendrecht) -- 26-05-2009 10:39
  Alleen lichte hagel.  
Edward(Zwijndrecht NL) -- 26-05-2009 11:03
Re : Ongekende bliksem frequentie.   ( 752)
Mark - Harderwijk -- 26-05-2009 10:31
Als ik alle belevingen hier zo lees,   ( 629)
Frank (Zwolle) -- 26-05-2009 10:47