Middelmatig

Bericht van: Tom (Nijmegen) , 26-05-2009 18:12 

is deze foto zeker niet. 🙂 Uitvergroten, printen en inlijsten!
-

Voorproefje van het onweertje van gisteravond.. 😉   ( 1474)
Jeroen K (zoetermeer) -- 26-05-2009 17:50
Voorproefje?   ( 621)
Sam Purmer -- 26-05-2009 18:41
Re : Voorproefje?   ( 578)
Jeroen K (zoetermeer) -- 26-05-2009 18:45
Re : Voorproefje?   ( 572)
Sam Purmer -- 26-05-2009 18:48
Er staat...   ( 660)
slcschaser -- 26-05-2009 18:53
Re : Er staat...   ( 506)
Sam Purmer -- 26-05-2009 19:00
Re : Er staat...   ( 587)
Jeroen K (zoetermeer) -- 26-05-2009 19:07
Re : Er staat...   ( 546)
Sam Purmer -- 26-05-2009 19:09
Ah joh perfectionist!   ( 579)
Robin (Barendrecht) -- 26-05-2009 19:14
Re : Er staat...   ( 532)
Jeroen K (zoetermeer) -- 26-05-2009 19:14
Re : Voorproefje?   ( 549)
Jeroen K (zoetermeer) -- 26-05-2009 18:52
Middelmatig   ( 781)
Tom (Nijmegen) -- 26-05-2009 18:12
Re : Middelmatig   ( 651)
Jeroen K (zoetermeer) -- 26-05-2009 18:19
Mooie foto...   ( 577)
Manuel (Zoetermeer) -- 26-05-2009 18:30