Want het lijkt toch wel "gevaarlijk" te worden. Het knmi heeft nu dit nog in de voorspelling staan.
pompiedom
Ontplof in W-VL en inploderend in zelhem
.
oh en! Krijgen we een weeralarm?
( 1395)
!
( 1012)

( 742)