Vooruitzichten TT704, niet slecht😀

Bericht van: Robin (Spijkenisse) , 17-12-2009 13:32 


Vooruitzichten TT704, niet slecht😀   ( 1199)
Robin (Spijkenisse) -- 17-12-2009 13:32
deze van het KNMI dan...   ( 735)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 17-12-2009 13:52
Is dat winter of is dat winter, heerlijk inderdaad 😀   ( 647)
Albert (Delfzijl) -- 17-12-2009 13:35
Re : Vooruitzichten TT704, niet slecht😀   ( 662)
Tjalling (Groningen) -- 17-12-2009 13:37
Re : Tjaa . . .   ( 697)
Richard (Almelo) -- 17-12-2009 14:58
Stel je voor   ( 579)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 17-12-2009 13:46