Stel je voor

Bericht van: Gert (S-L-Houtem in O-Vl) , 17-12-2009 13:46 

dat het bericht nog werd vervolledigd met de volgende zin: "deze temepraturen komen overeen met het langjarig gemiddelde in onze regio"

Vooruitzichten TT704, niet slecht😀   ( 1198)
Robin (Spijkenisse) -- 17-12-2009 13:32
deze van het KNMI dan...   ( 733)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 17-12-2009 13:52
Is dat winter of is dat winter, heerlijk inderdaad 😀   ( 646)
Albert (Delfzijl) -- 17-12-2009 13:35
Re : Vooruitzichten TT704, niet slecht😀   ( 662)
Tjalling (Groningen) -- 17-12-2009 13:37
Re : Tjaa . . .   ( 697)
Richard (Almelo) -- 17-12-2009 14:58
Stel je voor   ( 579)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 17-12-2009 13:46