Re : Berg sneeuw

Bericht van: Douwe (Leeuwarden, Frl.) , 18-12-2009 22:20 

Die sneeuw heb je toch niet bij je plaatsgenoot Edward uit de tuin gehaald hoop ik? Dan heb je volgens mijn namelijk een groot probleem. 😀

Ik had vanmiddag even niks te doen dus ben ik maar begonnen met het verzamelen van een beetje sneeuw😀

Berg sneeuw   ( 1616)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:14
Je brengt me op ideeen😀   ( 857)
Marco-Woerden -- 18-12-2009 22:15
Re : Berg sneeuw   ( 760)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-12-2009 22:20
Re : Berg sneeuw   ( 684)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:28
Een sneeuwberg maken die in februari nog niet weg is 😀!   ( 764)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-12-2009 22:30
Re : Berg sneeuw   ( 544)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 19-12-2009 00:56
Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 709)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-12-2009 22:28
Re : Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 641)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:33
Re : Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 568)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-12-2009 22:39
Re : Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 643)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:47