Re : Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....

Bericht van: Rick (Zwijndrecht) , 18-12-2009 22:33 

Dat is precies de reden waarom ik deze voorraad aansla. Na de dooi heb je met mazzel nog 1 volle week sneeuwpret in je eigen tuin😀

Laten we idd maar hopen dat de kou voorlopig nog in de Benelux blijft zodat wij hier nog kunnen genieten van het winterse weer!

PS: is het jullie opgevallen dat sneeuw bij -5 een een typisch geurtje krijgt wat je ook echt alleen bij sneeuw krijgt?🙂
Kampioen roltrapzingen https://instagram.com/rick_bekker?igshid=NGExMmI2YTkyZg==

Berg sneeuw   ( 1616)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:14
Je brengt me op ideeen😀   ( 857)
Marco-Woerden -- 18-12-2009 22:15
Re : Berg sneeuw   ( 759)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-12-2009 22:20
Re : Berg sneeuw   ( 684)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:28
Een sneeuwberg maken die in februari nog niet weg is 😀!   ( 764)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-12-2009 22:30
Re : Berg sneeuw   ( 544)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 19-12-2009 00:56
Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 709)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-12-2009 22:28
Re : Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 641)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:33
Re : Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 568)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 18-12-2009 22:39
Re : Dat ga ik ook doen denk ik vanaf....   ( 643)
Rick (Zwijndrecht) -- 18-12-2009 22:47