Re : Ik wens ze daarmee veel succes

Bericht van: Wietse (Groningen) , 20-12-2009 08:47 

Er rijdt ook bijna geen verkeer dus strooien zal ook weinig zin hebben. Gaan de treinen wel normaal rijden vandaag Rachid? Ik moet nog naar Baflo vanmorgen rond 11 uur 😉

Schevingen zware sneeuwval..? *edit*   ( 1540)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:36
Beverwijk (zware) sneeuwval   ( 642)
Roger M ( Beverwijk N-H ) -- 20-12-2009 09:01
prachtige krul!   ( 922)
Glenn (Kalmthout) -- 20-12-2009 08:42
Re : prachtige krul!   ( 812)
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 20-12-2009 08:53
Kwik rap omhoog vanuit het ZW   ( 1015)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:43
Re : hier weer iets dalend door toename sneeuwintensiteit   ( 676)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 20-12-2009 08:52
  Nu flinke sneeuwval, slecht zicht...Bar en boos buiten.  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 20-12-2009 08:50
Actueel lichte sneeuwval bij -2.5   ( 635)
Robin (Barendrecht) -- 20-12-2009 08:51
Re : Schevingen zware sneeuwval..? *edit*   ( 711)
Robin (Spijkenisse) -- 20-12-2009 08:57
Re : Schevingen zware sneeuwval..? *edit*   ( 683)
Robin (Barendrecht) -- 20-12-2009 09:02
Klopt, de sneeuw wordt hier door de straten   ( 795)
Jim (Voorburg) -- 20-12-2009 08:43
Re : Klopt, de sneeuw wordt hier door de straten   ( 736)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:44
Geen grote vlokken..   ( 688)
Jim (Voorburg) -- 20-12-2009 08:46
  Zometeen pas, buienlijn moet nog passeren daar..  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:48
Zware sneeuwval hier!   ( 778)
Joris (Wormer) -- 20-12-2009 08:48
  Re : hier droog Tact -3.4 c  
Frank (Landsmeer) -- 20-12-2009 08:51
Hier vrijwel droog..   ( 652)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 20-12-2009 08:51
Re : Hier vrijwel droog..   ( 629)
Erik (Veendam) -- 20-12-2009 08:53
Re : Hier vrijwel droog..   ( 612)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 20-12-2009 08:57
Nou?   ( 626)
Erik (Veendam) -- 20-12-2009 09:00
Re : Nou?   ( 558)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 20-12-2009 09:04
Re : Hier vrijwel droog..   ( 596)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 09:00
  Aha, daar is hij..... begint aardig te sneeuwen...  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 20-12-2009 08:54
De ringweg mogen ze hier ook weleens schoonmaken   ( 962)
Rachid (Groningen) -- 20-12-2009 08:43
Re : De ringweg mogen ze hier ook weleens schoonmaken   ( 572)
Eddy (Ommen) -- 20-12-2009 09:09
Re : Ik wens ze daarmee veel succes   ( 645)
Wietse (Groningen) -- 20-12-2009 08:47
  Als het goed is gewoon een uurdienst  
Rachid (Groningen) -- 20-12-2009 08:49
Gaat Groningen - Heerenveen door?   ( 641)
Erik (Veendam) -- 20-12-2009 08:53
Re : Als dat door gaat..   ( 650)
Wietse (Groningen) -- 20-12-2009 08:54
Re : Als dat door gaat..   ( 597)
liesje (Groningen) -- 20-12-2009 09:00
Re : Gaat Groningen - Heerenveen door?   ( 590)
Sander (Vierhuizen, Groningen) -- 20-12-2009 09:25