Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : hier weer iets dalend door toename sneeuwintensiteit
Bericht van: Tinus Lichtenvoorde , 20-12-2009 08:52
Inmiddels -6,4, of liever wederom. Eerder -6,1. Ongelooflijk dat dit nu mag. Genieeeeeeeeeeeeeeeeten
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 20-12-2009 08:55
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Schevingen zware sneeuwval..? *edit*
(
1540)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:36
Beverwijk (zware) sneeuwval
(
641)
Roger M ( Beverwijk N-H ) -- 20-12-2009 09:01
prachtige krul!
(
921)
Glenn (Kalmthout) -- 20-12-2009 08:42
Re : prachtige krul!
(
812)
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 20-12-2009 08:53
Kwik rap omhoog vanuit het ZW
(
1015)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:43
Re : hier weer iets dalend door toename sneeuwintensiteit
(
676)
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 20-12-2009 08:52
Nu flinke sneeuwval, slecht zicht...Bar en boos buiten.
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 20-12-2009 08:50
Actueel lichte sneeuwval bij -2.5
(
635)
Robin (Barendrecht) -- 20-12-2009 08:51
Re : Schevingen zware sneeuwval..? *edit*
(
711)
Robin (Spijkenisse) -- 20-12-2009 08:57
Re : Schevingen zware sneeuwval..? *edit*
(
682)
Robin (Barendrecht) -- 20-12-2009 09:02
Klopt, de sneeuw wordt hier door de straten
(
795)
Jim (Voorburg) -- 20-12-2009 08:43
Re : Klopt, de sneeuw wordt hier door de straten
(
736)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:44
Geen grote vlokken..
(
687)
Jim (Voorburg) -- 20-12-2009 08:46
Zometeen pas, buienlijn moet nog passeren daar..
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 08:48
Zware sneeuwval hier!
(
777)
Joris (Wormer) -- 20-12-2009 08:48
Re : hier droog Tact -3.4 c
Frank (Landsmeer) -- 20-12-2009 08:51
Hier vrijwel droog..
(
652)
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 20-12-2009 08:51
Re : Hier vrijwel droog..
(
629)
Erik (Veendam) -- 20-12-2009 08:53
Re : Hier vrijwel droog..
(
612)
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 20-12-2009 08:57
Nou?
(
626)
Erik (Veendam) -- 20-12-2009 09:00
Re : Nou?
(
556)
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 20-12-2009 09:04
Re : Hier vrijwel droog..
(
595)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 20-12-2009 09:00
Aha, daar is hij..... begint aardig te sneeuwen...
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 20-12-2009 08:54
De ringweg mogen ze hier ook weleens schoonmaken
(
961)
Rachid (Groningen) -- 20-12-2009 08:43
Re : De ringweg mogen ze hier ook weleens schoonmaken
(
571)
Eddy (Ommen) -- 20-12-2009 09:09
Re : Ik wens ze daarmee veel succes
(
643)
Wietse (Groningen) -- 20-12-2009 08:47
Als het goed is gewoon een uurdienst
Rachid (Groningen) -- 20-12-2009 08:49
Gaat Groningen - Heerenveen door?
(
641)
Erik (Veendam) -- 20-12-2009 08:53
Re : Als dat door gaat..
(
649)
Wietse (Groningen) -- 20-12-2009 08:54
Re : Als dat door gaat..
(
597)
liesje (Groningen) -- 20-12-2009 09:00
Re : Gaat Groningen - Heerenveen door?
(
589)
Sander (Vierhuizen, Groningen) -- 20-12-2009 09:25