GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter

Bericht van: Albert (Delfzijl) , 03-01-2010 19:11 

midden Nederland +t2m
In de verste verte geen verzachting.





GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 1436)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2010 19:11
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 530)
Robin (Spijkenisse) -- 03-01-2010 20:15
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 1048)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 19:19
Hoe goed ik ook mijn best doe   ( 946)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 03-01-2010 19:21
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 862)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2010 19:23
Ga jij eens snel je hol in   ( 836)
Joost (Gouda) ( -6m) -- 03-01-2010 19:24
  😀  
Jim (Voorburg) -- 03-01-2010 19:27
Re : Ga jij eens snel je hol in   ( 695)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 19:32
Volgend jaar maar gewoon winterslaap?   ( 597)
Rachid (Groningen) -- 03-01-2010 19:34
Geen zodanige verzachting op komst   ( 635)
Naut (Meppel) -- 03-01-2010 19:34
Re : Geen zodanige verzachting op komst   ( 600)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 19:38
Re : Geen zodanige verzachting op komst   ( 533)
Naut (Meppel) -- 03-01-2010 19:44
Klopt, die WC   ( 673)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 03-01-2010 19:38
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 959)
Younes (Zoetermeer) -- 03-01-2010 19:29
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 687)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 03-01-2010 19:31