Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter

Bericht van: Younes (Zoetermeer) , 03-01-2010 19:29 

verzachting uit het oosten.
voor de verandering


GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 1434)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2010 19:11
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 528)
Robin (Spijkenisse) -- 03-01-2010 20:15
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 1047)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 19:19
Hoe goed ik ook mijn best doe   ( 946)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 03-01-2010 19:21
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 861)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2010 19:23
Ga jij eens snel je hol in   ( 835)
Joost (Gouda) ( -6m) -- 03-01-2010 19:24
  😀  
Jim (Voorburg) -- 03-01-2010 19:27
Re : Ga jij eens snel je hol in   ( 694)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 19:32
Volgend jaar maar gewoon winterslaap?   ( 596)
Rachid (Groningen) -- 03-01-2010 19:34
Geen zodanige verzachting op komst   ( 634)
Naut (Meppel) -- 03-01-2010 19:34
Re : Geen zodanige verzachting op komst   ( 599)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2010 19:38
Re : Geen zodanige verzachting op komst   ( 532)
Naut (Meppel) -- 03-01-2010 19:44
Klopt, die WC   ( 672)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 03-01-2010 19:38
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 959)
Younes (Zoetermeer) -- 03-01-2010 19:29
Re : GFS 12Z ensemble , aanhoudend winter   ( 685)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 03-01-2010 19:31