"The north wind doth blow"

Bericht van: Etienne (StOedenrodeNB) , 05-01-2010 18:50 

Rare winter. Zoals iemand al opmerkte, deze winter heeft een bijzonder karakter.


Forecasters Warn Of Snowdrifts 40cm Deep (UK)   ( 1381)
Leon (Rosmalen) -- 05-01-2010 18:39
Wat hebben wij hier aan? NIKS   ( 654)
Marco-Woerden -- 05-01-2010 19:07
"The north wind doth blow"   ( 1188)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-01-2010 18:50
Mis ik hier iets?   ( 757)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 05-01-2010 18:55
1987? Vlokkende diesel   ( 734)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-01-2010 19:08
Ok 🙂   ( 627)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 05-01-2010 19:13
Re : "The north wind doth blow"   ( 727)
Taco (Wouwse Plantage) -- 05-01-2010 18:54
Creeps   ( 964)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 05-01-2010 19:05