Heb je deze blote man nog gezien?

Bericht van: Dirk (Sneek) , 05-01-2010 22:33 

Zou die ook een mutsje op zijn pieleman hebben gehad? 😀

Plopperdeplop en veel sneeuw

Kwam ik net tegen   ( 1934)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:27
Leuke foto   ( 868)
Kimme (Bever) -- 05-01-2010 22:32
Re : Leuke foto   ( 654)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:41
Heb je deze blote man nog gezien?   ( 1540)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 05-01-2010 22:33
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 840)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:38
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 739)
Johan (Winschoten) -- 05-01-2010 22:58
Re : Misverstandje uit de weg helpen:   ( 764)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 05-01-2010 23:10
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 968)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2010 22:38
😀😀   ( 744)
Wietse (Groningen) -- 05-01-2010 22:39
Re : 😀😀   ( 729)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2010 22:42
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 924)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 05-01-2010 22:38
Paul De Leeuw??   ( 875)
Kimme (Bever) -- 05-01-2010 22:42
Re : Kwam ik net tegen   ( 1271)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:31
En wat een koude wind....   ( 1011)
Jan (Workum, FRL) -- 05-01-2010 22:35