Re : Heb je deze blote man nog gezien?

Bericht van: Martijn (Vlaardingen) , 05-01-2010 22:38 

Met die kou zal het een héél klein worstje geweest zijn 😀
Rode pillen, blauwe pillen, zenuwachtig, vingers trillen, site verversen, pluimen staren, ondanks alles rust bewaren...

Kwam ik net tegen   ( 1937)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:27
Leuke foto   ( 868)
Kimme (Bever) -- 05-01-2010 22:32
Re : Leuke foto   ( 654)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:41
Heb je deze blote man nog gezien?   ( 1540)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 05-01-2010 22:33
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 843)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:38
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 740)
Johan (Winschoten) -- 05-01-2010 22:58
Re : Misverstandje uit de weg helpen:   ( 764)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 05-01-2010 23:10
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 969)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2010 22:38
😀😀   ( 745)
Wietse (Groningen) -- 05-01-2010 22:39
Re : 😀😀   ( 729)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2010 22:42
Re : Heb je deze blote man nog gezien?   ( 926)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 05-01-2010 22:38
Paul De Leeuw??   ( 878)
Kimme (Bever) -- 05-01-2010 22:42
Re : Kwam ik net tegen   ( 1272)
Theo (Venlo) -- 05-01-2010 22:31
En wat een koude wind....   ( 1011)
Jan (Workum, FRL) -- 05-01-2010 22:35