Re : Sneeuwbeeld Den Helder

Bericht van: Kay (Den Burg, Texel) , 06-01-2010 11:46 

Euhm Stefan niet om lullig te doen, maar De Koog ligt toch echt op Texel hoor 😀
Bericht laatst bijgewerkt: 06-01-2010 11:47

Sneeuwbeeld Texel   ( 1755)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 11:44
Re : Sneeuwbeeld Den Helder   ( 932)
Kay (Den Burg, Texel) -- 06-01-2010 11:46
Re : Sneeuwbeeld Den Helder   ( 537)
Sam Purmer -- 06-01-2010 12:40
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 739)
Kay (Den Burg, Texel) -- 06-01-2010 11:49
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 1076)
Theo (Buren Ameland) -- 06-01-2010 11:53
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 640)
Kay (Den Burg, Texel) -- 06-01-2010 11:55
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 650)
Theo (Buren Ameland) -- 06-01-2010 11:57
Matige sneeuw nu, grote vlokken 😀   ( 662)
Niels (Alkmaar, NH) -- 06-01-2010 12:09
Waarneming Den Helder   ( 896)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 11:48
Het vriest daar weer idd   ( 705)
Roy (Sint Maarten) -- 06-01-2010 11:49
De Koog is toch Texel? Tel nr is ook van Texel 😉   ( 898)
Roy (Sint Maarten) -- 06-01-2010 11:46
  Aangepast 😉  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 11:47