Aangepast 😉

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 06-01-2010 11:47 

Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Sneeuwbeeld Texel   ( 1755)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 11:44
Re : Sneeuwbeeld Den Helder   ( 931)
Kay (Den Burg, Texel) -- 06-01-2010 11:46
Re : Sneeuwbeeld Den Helder   ( 537)
Sam Purmer -- 06-01-2010 12:40
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 739)
Kay (Den Burg, Texel) -- 06-01-2010 11:49
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 1076)
Theo (Buren Ameland) -- 06-01-2010 11:53
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 639)
Kay (Den Burg, Texel) -- 06-01-2010 11:55
Re : Sneeuwbeeld Texel   ( 649)
Theo (Buren Ameland) -- 06-01-2010 11:57
Matige sneeuw nu, grote vlokken 😀   ( 660)
Niels (Alkmaar, NH) -- 06-01-2010 12:09
Waarneming Den Helder   ( 896)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 11:48
Het vriest daar weer idd   ( 704)
Roy (Sint Maarten) -- 06-01-2010 11:49
De Koog is toch Texel? Tel nr is ook van Texel 😉   ( 897)
Roy (Sint Maarten) -- 06-01-2010 11:46
  Aangepast 😉  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 11:47