Re : Och gut, toch niet van die vieze sneeuw hè?

Bericht van: Stefan (Wezep) , 06-01-2010 12:47 


Buienlijn draait richting kust!?   ( 1147)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 12:40
Ik geef het weinig kans   ( 913)
Jorge (Middelburg) -- 06-01-2010 12:42
Het wordt alleen nog maar actiever...   ( 861)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 12:45
  Ik kan de Polderbaan niet meer zien , zo donker is het daar  
Takkie (Amstelveen) -- 06-01-2010 14:07
Actuele natteboltemperaturen.   ( 963)
Bas C. (Zürich, CH) -- 06-01-2010 12:46
  Hoelang blijven die nog goed is de vraag..??  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 12:49
Lopen langzaam op. Ik verwacht dat   ( 650)
Bas C. (Zürich, CH) -- 06-01-2010 12:58
Re : Hoelang blijven die nog goed is de vraag..??   ( 687)
Robin (Spijkenisse) -- 06-01-2010 12:55
Re : Och gut, toch niet van die vieze sneeuw hè?   ( 907)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 06-01-2010 12:47
Re : Buienlijn draait richting kust!?   ( 668)
Robin (Spijkenisse) -- 06-01-2010 12:49
Re : Buienlijn draait richting kust!?   ( 738)
Roeland (Deurne - NL) -- 06-01-2010 12:48
Gaat heel hard nu te Alkmaar. Zeker 5-6cm nieuwe sneeuw 🙂   ( 948)
Roy (Sint Maarten) -- 06-01-2010 12:42
Is goed te zien nu   ( 707)
Joost (Gouda) ( -6m) -- 06-01-2010 12:45
Zouden ze het gaan halen..   ( 703)
Jeroen K (zoetermeer) -- 06-01-2010 12:46
Wordt die buienlijn niet tegengehouden?   ( 892)
Lode (Aalter) -- 06-01-2010 12:43
Buienlijn wordt nu nog tegengehouden en heeft vertraging   ( 801)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 06-01-2010 12:50
Plaatje erbij, je ziet het Laag nog   ( 896)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 06-01-2010 12:54
Re : Plaatje erbij, 7 uur verder sneeuwkans toegenomen   ( 809)
Robbes (Holten) ( 20m) -- 06-01-2010 12:58
Zal wel weer bij +2 aankomen in den Haag   ( 851)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 06-01-2010 12:43
Schietgebied aan het doen nu   ( 769)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 06-01-2010 12:46
Re : Maar enkele dagen geleden kwamen deze toch ook het land   ( 618)
Olivier (Merelbeke) -- 06-01-2010 12:53
  Hirlam  
Ruben (Neeroeteren) -- 06-01-2010 12:53
  En regio ZW vanavond..?  
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 12:57
Re : En regio ZW vanavond..?   ( 770)
Ruben (Neeroeteren) -- 06-01-2010 13:09
Re : En regio ZW vanavond..?   ( 696)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 13:12
Re : En regio ZW vanavond..?   ( 609)
Ruben (Neeroeteren) -- 06-01-2010 13:21
Radar laat bui boven Steenwijk groeien, maar   ( 680)
Roel(Steenwijk) -- 06-01-2010 12:56
Den Helder van +0.2 naar -0.8C in 10 min   ( 755)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2010 12:43
HvH net in de plus   ( 776)
Peter (Maassluis) -- 06-01-2010 12:45
Re : Den Helder van +0.2 naar -0.8C in 10 min   ( 691)
Robin (Spijkenisse) -- 06-01-2010 12:53
Al een uur lang lichte tot matige sneeuw   ( 657)
Niels (Alkmaar, NH) -- 06-01-2010 12:53
Re : Al een uur lang lichte tot matige sneeuw   ( 663)
Robin (Spijkenisse) -- 06-01-2010 12:57
Zie nieuwe guidance KNMI   ( 700)
Wallie (Lelystad) -- 06-01-2010 12:57
Re : Zie nieuwe guidance KNMI   ( 604)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 06-01-2010 13:08
Moeilijk voorspelbaar   ( 603)
Wallie (Lelystad) -- 06-01-2010 13:34