Re : Postma-doctrine (zie link)

Bericht van: Gerbert (Elburg) , 07-01-2010 13:27 

Ach, met het weer van vandaag is het weer van morgen scoor je altijd ook best goed.

van uitstel komt afstel   ( 1941)
Robin (Schiedam) -- 07-01-2010 12:54
Re : van uitstel komt afstel   ( 1126)
Sam Purmer -- 07-01-2010 12:59
Re : van uitstel komt afstel   ( 868)
Robin (Schiedam) -- 07-01-2010 13:09
Ooit komt ie echt, en hoe verderop hij komt   ( 603)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 07-01-2010 14:45
Postma-doctrine (zie link)   ( 1441)
Frans (Deventer, Ov.) -- 07-01-2010 13:00
Re : Postma-doctrine (zie link)   ( 845)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 07-01-2010 13:08
Re : Postma-doctrine (zie link)   ( 688)
Gerbert (Elburg) -- 07-01-2010 13:27
Re : Postma-doctrine (zie link)   ( 645)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 13:38
Re : Postma-doctrine (zie link)   ( 547)
Wietse (Groningen) -- 07-01-2010 13:52
Re : Postma-doctrine (zie link)   ( 560)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2010 14:13
Re : Postma-doctrine (zie link)   ( 511)
Wietse (Groningen) -- 07-01-2010 14:19