Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Vaarverbod IJssel- en Markermeer
Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 08-01-2010 17:31
Ja, het is serieus aan het winteren
Quote selectie
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5744350/__Vaarverbod_IJssel-_en_Markermeer__.html
De Visbak geeft en de Visbak neemt
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Vaarverbod IJssel- en Markermeer
(
1223)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 17:31
Re : Vaarverbod IJssel- en Markermeer
(
735)
Gerry(Emmen) -- 08-01-2010 17:34
Re : Vaarverbod IJssel- en Markermeer
(
671)
Pieter (Alblasserdam) -- 08-01-2010 17:37
A.s. woensdag ga ik even uitchecken bij de KLM.
(
560)
Takkie (Amstelveen) -- 08-01-2010 18:13
Re : Vaarverbod IJssel- en Markermeer
(
738)
Thijs (Hilversum) -- 08-01-2010 17:43
Staan al een aantal vaarverboden uit.
(
948)
Thom (Ens, Noordoostpolder)
(
-4m)
-- 08-01-2010 17:44
Zag net al een konvooi varen
(
790)
Anthony (Rotterdam) -- 08-01-2010 17:32
Wat wil je, 't vriest alweer 10 graden hier
(
720)
Wim (Lomm)
(
18m)
-- 08-01-2010 17:35
Re : tsjonge het is echt bingo bij
(
631)
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 08-01-2010 17:46