Re : Vaarverbod IJssel- en Markermeer

Bericht van: Thijs (Hilversum) , 08-01-2010 17:43 

Kun je allemaal keurig volgen op de ijskaarten van het Infocentrum Binnenwateren: http://www.infocentrum-binnenwateren.nl

Onder IJs en dan IJskaarten kun je overal kijken wat de toestand is. Laatste kaarten van 16:04 vandaag zeggen inderdaad dat er alleen in konvooi gevaren mag worden.

Vaarverbod IJssel- en Markermeer   ( 1224)
Jan Gerke (Damwoude) -- 08-01-2010 17:31
Re : Vaarverbod IJssel- en Markermeer   ( 736)
Gerry(Emmen) -- 08-01-2010 17:34
Re : Vaarverbod IJssel- en Markermeer   ( 673)
Pieter (Alblasserdam) -- 08-01-2010 17:37
A.s. woensdag ga ik even uitchecken bij de KLM.   ( 560)
Takkie (Amstelveen) -- 08-01-2010 18:13
Re : Vaarverbod IJssel- en Markermeer   ( 739)
Thijs (Hilversum) -- 08-01-2010 17:43
Staan al een aantal vaarverboden uit.   ( 949)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 08-01-2010 17:44
Zag net al een konvooi varen   ( 792)
Anthony (Rotterdam) -- 08-01-2010 17:32
Wat wil je, 't vriest alweer 10 graden hier 😉   ( 720)
Wim (Lomm) ( 18m) -- 08-01-2010 17:35
Re : tsjonge het is echt bingo bij   ( 633)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 08-01-2010 17:46