Als het weeralarm alleen voor deze vier provincies geldt, waarom is dan het hele land oranje?
Kunnen ze dan NIKS leren van de Deutsche Wetterdienst? Het is zo simpel.
( 573)
( 657)
( 532)
gaat hier nog wel even door tot morgen