Ik denk dat we niet zo kleinzerig moeten doen over dooi. We wonen hier in W-Europa en positieve temps zijn eerder regel dan uitzondering. Toch kan dit nog steeds uitgroeien tot een Strenge Winter.
Grts
( 945)
( 868)
( 789)
( 882)
( 674)