Ik denk dat we niet zo kleinzerig moeten doen over dooi. We wonen hier in W-Europa en positieve temps zijn eerder regel dan uitzondering. Toch kan dit nog steeds uitgroeien tot een Strenge Winter.
Grts
( 946)
( 870)
( 791)
( 882)
( 675)