Ze hebben uw smeekbeden gehoord Robert 😉

Bericht van: Benny (Beveren - Roeselare)  - moderator - , 28-04-2004 18:57 

Maar oke, zo komt iedereen vroeg of laat wel eens aan de beurt 😉
Hier int Gentse toch een redelijk goeie bui gehad, plensregen, wat flitsen... Ja, tmocht er wel zijn 🙂

Groeten, Benny

Toch nog onweer   ( 929)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 18:47
Plaatje van het plots activerende deel   ( 991)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 18:54
veel ontladingen gezien die kant op!   ( 693)
Dirk (Utrecht) -- 28-04-2004 18:57
Re : veel ontladingen gezien die kant op!   ( 694)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 19:00
  Niet meer klagen he! 😉  
Wilber (Ulft) -- 28-04-2004 19:00
  PS over 1 week mag het wel weer 😀  
Wilber (Ulft) -- 28-04-2004 19:01
Ik zal het proberen 😀   ( 705)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 19:04
Ze hebben uw smeekbeden gehoord Robert 😉   ( 887)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 28-04-2004 18:57
Re : Ze hebben uw smeekbeden gehoord Robert 😉   ( 751)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 19:03
Het temperatuursgrafiekje   ( 724)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 18:57