veel ontladingen gezien die kant op!

Bericht van: Dirk (Utrecht) , 28-04-2004 18:57 

Arnhem is middenin het uitzicht van mijn foto's, achter de heuvels 😉 !

Toch nog onweer   ( 930)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 18:47
Plaatje van het plots activerende deel   ( 991)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 18:54
veel ontladingen gezien die kant op!   ( 695)
Dirk (Utrecht) -- 28-04-2004 18:57
Re : veel ontladingen gezien die kant op!   ( 695)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 19:00
  Niet meer klagen he! 😉  
Wilber (Ulft) -- 28-04-2004 19:00
  PS over 1 week mag het wel weer 😀  
Wilber (Ulft) -- 28-04-2004 19:01
Ik zal het proberen 😀   ( 706)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 19:04
Ze hebben uw smeekbeden gehoord Robert 😉   ( 888)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 28-04-2004 18:57
Re : Ze hebben uw smeekbeden gehoord Robert 😉   ( 752)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 19:03
Het temperatuursgrafiekje   ( 725)
Robert M (Arnhem) -- 28-04-2004 18:57