Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC

Bericht van: karim (Ellezelles) , 11-07-2010 10:16 

bedoel je deze hieronder? Is een squall line hoor, geen SC, maar ik kijk het nog eens na..ben zeer benieuwd naar jullie beelden...

http://users.fulladsl.be/spb4195/

Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 1133)
Johan (Gent) -- 11-07-2010 10:13
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 811)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 10:16
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 799)
Johan (Gent) -- 11-07-2010 10:19
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 780)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 10:27
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 722)
Johan (Gent) -- 11-07-2010 10:33
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 680)
Daniel (Emmen) -- 11-07-2010 10:45
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 639)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 11:03
Inderdaad, was wel een topdagje gisteren 😀   ( 1169)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 11-07-2010 10:32