Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC

Bericht van: Daniel (Emmen) , 11-07-2010 10:45 

LP-supercellen zijn vaak ook wat minder duidelijk op de radar te onderscheppen dan de classic- en HP-supercellen.

Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 1135)
Johan (Gent) -- 11-07-2010 10:13
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 811)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 10:16
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 801)
Johan (Gent) -- 11-07-2010 10:19
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 782)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 10:27
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 724)
Johan (Gent) -- 11-07-2010 10:33
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 681)
Daniel (Emmen) -- 11-07-2010 10:45
Re : Gisteren was een prachtige chase : Brussel + LP SC   ( 641)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 11:03
Inderdaad, was wel een topdagje gisteren 😀   ( 1169)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 11-07-2010 10:32