Stelde weinig voor hier 😉

Bericht van: Steph. (Haarlem) , 12-07-2010 19:35 

Vanmorgen ook weinig. 🙂
*Dat de Primeurman voor de kaarten uitkijkt wisten we al* *Fanatiek Regenliefhebber* * Bloedhekel aan de winter*

Foto's bui NO-brabant   ( 1151)
Jos (Boekend, N-Limburg) -- 12-07-2010 19:17
Nice! in Amsterdam net ook een aardige bui gehad   ( 915)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 12-07-2010 19:24
Re : Nice! in Amsterdam net ook een aardige bui gehad   ( 688)
RemcoF (Amstelveen) -- 12-07-2010 19:45
Stelde weinig voor hier 😉   ( 654)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 19:35
Compensatie komt in de herfst Stephan   ( 693)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 12-07-2010 19:42
Re : Compensatie komt in de herfst Stephan   ( 650)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 19:43
Re : Compensatie komt in de herfst Stephan   ( 614)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 12-07-2010 20:06