Compensatie komt in de herfst Stephan

Bericht van: Chris vd Bos (Haarlem) , 12-07-2010 19:42 

Wacht maar af 😉 Haarlem mag niet zijn status van buienkoning kwijtraken, want ik verhuis er in 2012 heen!

Foto's bui NO-brabant   ( 1152)
Jos (Boekend, N-Limburg) -- 12-07-2010 19:17
Nice! in Amsterdam net ook een aardige bui gehad   ( 917)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 12-07-2010 19:24
Re : Nice! in Amsterdam net ook een aardige bui gehad   ( 691)
RemcoF (Amstelveen) -- 12-07-2010 19:45
Stelde weinig voor hier 😉   ( 655)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 19:35
Compensatie komt in de herfst Stephan   ( 696)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 12-07-2010 19:42
Re : Compensatie komt in de herfst Stephan   ( 651)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 19:43
Re : Compensatie komt in de herfst Stephan   ( 615)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 12-07-2010 20:06