Re : Let op komende herfst...

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 12-07-2010 21:06 

Dan slaan wij toe, met ongekende neerslaghoeveelheiden... Augustus 2006 gaat eraan. ( 350 mm hier)


Laatste 2 jaar valt het flink tegen ondanks het warme zeewater.. ik hoop eerder op September 1998 (13-14) toen hier 110mm in 24 uur viel, maar dat was vanwege een ex-hurricane die nog flink wat energie had.
Radarbeelden van die dag zijn onvindbaar.
Bericht laatst bijgewerkt: 12-07-2010 21:08
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Woensdag opnieuw zeer gevaarlijk   ( 1714)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 12-07-2010 20:39
Re : zeker interessant, ja   ( 1165)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 20:40
Re : zeker interessant, ja   ( 958)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 12-07-2010 20:48
En zo gaan we maar door😕   ( 820)
Rick (Zwijndrecht) -- 12-07-2010 20:55
Let op komende herfst...   ( 816)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 20:58
Re : Let op komende herfst...   ( 783)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 12-07-2010 21:06
Re : Let op komende herfst...   ( 706)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 21:08
Toen werd ik 1e met de weerpoll...   ( 663)
Bas (Nijmegen) -- 12-07-2010 21:12
Re : Toen werd ik 1e met de weerpoll...   ( 646)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 21:16
Re : Vraagje   ( 1068)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 12-07-2010 20:42
Re : Vraagje   ( 830)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 20:52
Re : Vraagje   ( 759)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 12-07-2010 20:54
Re : zeker interessant, ja   ( 846)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 12-07-2010 21:03
Re : zeker interessant, ja   ( 759)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 21:11
Re : zeker interessant, ja   ( 763)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 13-07-2010 09:44
Re : zeker interessant, ja   ( 756)
Jeroen K (zoetermeer) -- 12-07-2010 20:56
Re : zeker interessant, ja   ( 704)
Rick (Zwijndrecht) -- 12-07-2010 20:59